Wat doet u voor uw bestaande klanten?

Wat doet u voor uw bestaande klant

Extra aandacht voor de klant, “de klant centraal stellen”, focus op de klant, een strategie maken voor een klant . het maken van een Swot analyse allemaal mooie woorden maar waar het werkelijk om draait is om net iets meer te doen dan de klant eigenlijk van je verwacht.
Een simpel voorbeeld:
Een verkoopleider in  kantoorartikelen uit Zwolle wilde graag iets extra's doen voor zijn klanten, via een relatie kwam hij bij mij( fabrieksuitje) terecht, een klanten dag naar Mercedes in Bremen dat leek hem wel wat , in ons gesprek stelde ik hem voor om de klanten die hij uitnodigde meer ambassadeur te maken door ze te vragen iemand mee te nemen die nog geen klant was.
Zo gingen we een maand later op weg naar Mercedes in Bremen met... u raadt het al een halve bus klanten en een halve bus potentiële klanten, onderweg gaf men een presentatie  over het bedrijf en zijn voordelen en na een dag was de relatie gelegd, veel factoren waar je normaal maanden over doet zoals kennen , gunnen, vertrouwen , humor waren bereikt en hebben geresulteerd  in nieuwe klanten maar bovenal ook trouwe klanten.

Soms zijn dingen simpel maar je moet het wel doen, ik help u graag met het samenstellen van een fabrieksuitje en meer.
Neem gerust contact met mij op.